Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat kan men hier van zeggen? Voor mij een mooie compo met de kerk en de gebouwen op een sterk punt en een zeer mooi licht. Dus kort gezegd een pracht plaat.
Eddy vroeg op pad en het heeft weer geloond.
Mooi scherp, knappe diagonalen en nog een blikvanger op een sterk punt... wat zou een mens nog meer willen ?
Ademt de stilte uit, kan zo terug in de tijd voor mij. Toen nog niet alles bebouwen was en de landbouw een groot deel van het landschap uitmaakte. Dergelijk standpunten nu nog vinden is een uitdaging op zich.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment