update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een ijskoude winterse start +update
Collapse
X
-
-
Re: Een ijskoude winterse start
mooie compo en passende uitsnede.
Maar voor mij mist deze wel wat pit, de kleuren zijn voor mij te flets.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtAls je de groenachtige zweem verwijdert wordt deze mooier hoor Sien.
Wel mooi scherp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtmooie compo en passende uitsnede.
Maar voor mij mist deze wel wat pit, de kleuren zijn voor mij te flets.Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtAls je de groenachtige zweem verwijdert wordt deze mooier hoor Sien.
Wel mooi scherp.Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht+1, klein beetje aanpassen en het is een hele mooie, maar nu ook al een mooieOorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtEen mooie, zweem is al gezegd.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Een mooie,inderdaad, maar ook in de up zit nog een groenzweem (en is overbewerkt / oververscherpt)Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtEen mooie,inderdaad, maar ook in de up zit nog een groenzweem (en is overbewerkt / oververscherpt)
en aan de boven zijde van de boomkruinen .
Comment
Comment