Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bouwvallig ...
Collapse
X
-
-
Re: Bouwvallig ...
Heel mooi.
Normaal ben ik geen voorstander van zo'n overdreven HDR gedoe, maar dit kan ik zeker el smaken.
Mooie dreigende lucht, en heel passende omzetting.
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtHeel mooi.
Normaal ben ik geen voorstander van zo'n overdreven HDR gedoe, maar dit kan ik zeker el smaken.
Mooie dreigende lucht, en heel passende omzetting.
want met één foto was ofwel de lucht goed belicht, ofwel het bouwval, maar beide goed lukte me niet (heeft dat niet te maken met het dynamisch bereid van de sensor ?)
Door die samenvoeging/HDR achteraf krijg je natuurlijk die dreigende lucht, die ik hier wel vind passen.
Comment
-
Knappe dramatische foto met heerlijk veel contrast wat hier zeker past !!
Tip van eddy gebruik ikzelf ook af en toe eens wanneer nodig.
Mvg john
Comment
-
-
Mooie omzetting en contrast!NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hydraulieker Bekijk berichtMooie omzetting en contrast!
Staat het een beetje scheef of meen ik dat maar...
Groeten
Danny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtVoor mij is de énige goede HDR, degene waarvan je niet ziet dat het HDR is.
En deze foto valt onder die categorie.
Mooie omzetting, dreigend sfeertje en goede scherpte.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
knap beeld, zeker om uit de hand te zijn genomen. Waarom had je hier HDR nodig?Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht..... Waarom had je hier HDR nodig?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Widescreen Bekijk berichtVind ik ook....
Staat het een beetje scheef of meen ik dat maar...
Groeten
Danny
Overal hangen borden (door mij zorgvuldig weggepoetst) die wijzen op het instortingsgevaar.
Aan de paaltjes hangen of liever hingen draden om de mensen weg te houden bij de ruine, maar omdat iedereen er toch over stapte werden ze uiteindelijk verwijderd.
Mischien komt er ooit nog een andere afsluiting, want waarom zouden ze de paaltjes laten staan ... misschien met prikkeldraad of zo .
Comment
Comment