Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbex 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• urbex 2

Hier nog een reeks. Persoonlijk vindt ik de lichtjes overdreven HDR hier wel passen.
    Laat maar horen.

Groetjes Kevin

Re: urbex 2

Liefhebbers van HDR gaan deze graag zien, dus ik ook
    NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Comment

Mooi maar jammer dat je niet meer rekening hebt gehouden met symmetrie bij de 2de en bij de 1ste zou ik het boordje van de bovenste trede wat proberen croppen. De derde vind ik minder geslaagd, de omzetting wat te grijs en spijtig van de afgesneden hoek rechtsonder.

Bij architectuurfoto's is het soms lang zoeken om alles perfect in beeld te brengen. Ik spreek van ervaring....
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

ik volg Evelyn, zoals je zelf vermeld, de hdr is op het randje en ook voor mij nog aanvaardbaar. alleen zie je te sterk de halo's rond ramen en deuren en vind ik niet mooi.
        Last edited by hypnomedi; 31 december 2014, 11:28.
        gr, JOHAN , nikon D90, D7100

Comment

Hey luitjes,

Ik zou echt heel graag een bezoek willen brengen aan de chapel van Scola CLXXV voordat het voledig getrashed is. Heeft iemand toevallig de locatie voor me? Ik heb zelf 92 locaties te ruil, waaronder 2 onbekende waar ik zelf tegen aan ben gelopen. Thanks alvast.

Grtz,

Luke

Comment

Vind de bewerkingen niet zo geslaagd - sorry
            Peter
            mijn website : klik

Comment

De tweede kan mij bekoren...ik had wel centraler gestaan en de wandlamp links weggedaan! Hdr vind ik ook leuk om doen!

Comment

Working...
              X