Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Buiten werking
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Buiten werking
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtveel naft gaat ge daar niet halen!Leuk!Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtGoed gezien, mooie kleuren. Persoonlijk vind ik die iets te druk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtGoed gezien, mooie kleuren. Persoonlijk vind ik die iets te druk.
Mvg.
Comment
-
-
Ik stel voor om de drukte te beperken. Bijsnijden rechts tot aan begin voet schuine bruine plank, onderaan krop tot tegen verhoogde berm en wit papiertje wegvegen en als laatst links snijden tot begin andere schuine bruine plank.
Dank behoud je gewoonweg de woelige kleuren maar toch is de drukte verminderd.
Comment
-
Drukke compo, maar zo is het daar natuurlijk ook in realiteit.
Ik vermoed dat je de foto wat extra contrast en verzadiging hebt gegeven. Dat past goed bij de foto, behalve voor het groen (daar zou ik de verzadiging een beetje terughalen, komt nogal gifgroen over nu).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtDrukke compo, maar zo is het daar natuurlijk ook in realiteit.
Ik vermoed dat je de foto wat extra contrast en verzadiging hebt gegeven. Dat past goed bij de foto, behalve voor het groen (daar zou ik de verzadiging een beetje terughalen, komt nogal gifgroen over nu).
Comment
-
Het groen zal ik even aanpassen, thnx
Croppen ga ik niet doen.FLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtDrukke compo, maar zo is het daar natuurlijk ook in realiteit.
Ik vermoed dat je de foto wat extra contrast en verzadiging hebt gegeven. Dat past goed bij de foto, behalve voor het groen (daar zou ik de verzadiging een beetje terughalen, komt nogal gifgroen over nu).NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro
Comment
-
Comment