Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rondpunt in Tervuren
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Rondpunt in Tervuren
Mooie compo maar dat paarsige in de sneeuw niet zo mooi.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
-
Klopt, kleur sneeuw aanpassen en je hebt een hele mooie!
Mvg John
Comment
-
deze foto is wel heel erg groot
de sneeuw is idd wel paars, maar langs de andere kant vind ik dat dan wel weer mooi samengaan met het oranje in de lucht (complementaire kleuren)
ik ben niet zo zeker of hij met witte sneeuw mooier zou zijn, eens proberenFLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
Wat paars/blauw uit de sneeuw halen zal de foto verbeteren.
Mooie sfeerfoto maar hij is wat te groot 1600pix. Max.1024 pix. hier.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Toffe foto.
De auto's als accent passen er zeer goed bij.
Over de kleur van de sneeuw is alles al gezegd.
Comment
-
-
-
Een mooie bijna symmetrie van één van mijn stokpaardjes; rotondes. Is de foto goed de rotonde is slecht om volgende redenen: de inrijrichting ligt niet op de lijn die door het centrum gaat, het schermeffect om de inrijdingssnelheid op de rotonde te verminderen is onbestaande en de formule ingaande straal is kleiner of gelijk aan deze bij het rondrijden, welke op haar beurt kleiner of gelijk moet zijn bij het uitrijden. Dit bepaalt dus dat die inrichting een rond punt is en géén rotonde. De fotografen onder ons, welke in de eerste plaats hun ogen weten te gebruiken, kunnen dit onderscheid rotonde - rond punt al opgemerkt hebben. Zo zie je maar dat een mooie weergave een technische achtergrond heel goed kan weergeven.
Comment
-
Comment