update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gezouten en geroest+update
Collapse
X
-
-
Re: Gezouten en geroest
Dit is een mossel- noch vis-beeld. Ofwel volledig en mooi in het kader zetten, ofwel radicaal kiezen voor een detail (enkele schakels, vb.) maar dit vind ik niet mooi.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtDit is een mossel- noch vis-beeld. Ofwel volledig en mooi in het kader zetten, ofwel radicaal kiezen voor een detail (enkele schakels, vb.) maar dit vind ik niet mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht+1 ga voor detail hier, dat levert vaak een mooi beeld op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtMet MG eens. Prachtig onderwerp maar je moet even snijdenHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtDit is een mossel- noch vis-beeld. Ofwel volledig en mooi in het kader zetten, ofwel radicaal kiezen voor een detail (enkele schakels, vb.) maar dit vind ik niet mooi.Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht+1 ga voor detail hier, dat levert vaak een mooi beeld op.Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtMet MG eens. Prachtig onderwerp maar je moet even snijdenOorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtik volg ook Sien,grts,Jozefvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtUp is heel wat beter hoor .
Comment
-
De update doet het voor mij ook niet. Ik had hier echt de slijtage van dichtbij willen zien. Zodat je echt de structuren kon 'voelen'. Dat kan je uit deze foto niet gaan croppen. Dan hou je te weinig over. Maar misschien heb je nog wel andere foto's hiervaan waarbij je wel veel verder hebt ingezoomd?Last edited by !Karen; 29 december 2014, 18:42.FLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
Comment