macro 100mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
natuurlijke schittering
Collapse
X
-
-
Re: natuurlijke schittering
Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk berichtlaatste tijd geen reactie op mijn inzendingen
zijn die dan zo slecht
MVG martine
Ik vind hem niet slecht hoor. Leuke inbreng.
Comment
-
bedankt hoor ik wist niet wat er scheelde ik ben dat niet gewoon dat er niets wordt gezegd, maar je hebt gelijk tis feestperiode maar nu ben ik veel thuis
en heb ik wel veel tijd voor fotografie.
Hartelijk bedankt voor de directe reactie.
En nog prettige eindejaars
mvg martine
Comment
-
-
ik heb heel graag reactie goed of slecht het maakt niet uit maar zeker als ze me helpen want soms krijg ik een opmerking die ik zelf echt niet gezien
had, en dan kan ik ze verbeteren, ik weet soms ook niet hoe ik het moet doen, en sommige tips helpen me er wel mee, dus
je zal me zeker nog regelmatig terug zien in 2015
mvg martine
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtSoms zelf eens hier en daar een reactie geven op een geplaatste foto kan ook helpen .
Ook al zit je er dan soms eens naast (wat met iedereen wel eens gebeurd), je leert ook uit foute reacties.
Over de foto kan ik kort. Te druk en mist scherpte. Ik heb geen programma om exif direct met een cursor af te lezen omdat ik met een fotografen beeldscherm werk waar de foto het beeld(vullend) bepaald en ik regelmatig foto's bekijk en in vele gevallen is dit storend. Ik ga dus ook niet telkens de foto inladen als de gegevens er niet onder staan, excuses.
Comment
-
Vind het ook te druk zonder wel bepaald punt waar je oog naartoe getrokken wordt. Ook scherpte is niet zo goed.
Voor mij ook liever EXIF vermelding want ik weet bij God niet hoe ik dat anders moet te weten komen. Exif staat in de foto staat er dan maar ik weet niet waar ik dat moet vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtZe schitteren wel, mooi!
Mindere reacties is idd een feit, maar bij iedereen mi!
Comment
-
-
Mooi beeld, maar inderdaad een wat drukke achtergrond.
Als het je bedoeling was om enkel het ijs en de schittering vast te leggen, had je een veel lager f-getal kunnengebruiken.
Op 3 meter afstand had je met een F4 bijvoorbeeld, een scherptediepte van 13cm, wat volgens mij voldoende is om het ijsdeeltje volledig scherp te hebben. Dan had je waarschijnlijk ook een volledige wazige achtergrond en toch nog bokeh sterretjes op de achtergrond. Op die takjes bovenaan na dan, want die bevinden zich nog in het scherptegebied.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Alles is gezegd, denk ik. Mooie schittering maar wel wat te druk (en Dominic geeft tips om daaraan te verhelpen).Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
Comment