Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi die concentratie weergegeven.
Wanneer mag men wel in vingers snijden?
Als je hier niet in de vingers zou gesneden hebben, wie zou dat minder mooi vinden?
Je reeks is wel zéér knap met zeer sterke en sterke beelden, knap.
mvg,
Eddy
@ y-cam : Dank om me te laten weten dat er een lat is .
Als je meerdere beelden in een reeks plaatst zijn er automatisch sterke en minder sterke beelden - maar wat voor de ene sterk is is voor de andere weer iets minder - dus het blijft zoeken en tasten
De vingers - tja : foto is niet meer bijgesneden achteraf - maar er zijn honderden dingen waar je moet op letten bij concert - licht, uitdrukking, ogen, compo, ... - meestal in moeilijke omstandigheden.
goeie geconcentreerde concertfoto!
en die vingers:
storen niet,
had het nu enkel dat pinkje onderdaan geweest, ja, dan zou het opvallen als 'fout' maar hier stoort het totaal niet
toffe foto!
en je kader -waar ik me normaal gezien altijd aan stoor (niet die van jou! kaders in het algemeen) past echt bij jouw foto's
Comment