Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
achter mijn tuin + UP
Collapse
X
-
achter mijn tuin + UP
Last edited by jozef De Ryck; 26 december 2014, 17:51.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!Labels: Geen
-
-
Re: achter mijn tuin
Mooie sfeer en kleuren in deze foto.
Schaduwen 8% oplichten en de foto is nog mooier (zonder sfeerverlies).
Op zwarte achtergrond bekijken is ook mooier om nog details te zien.
Pompiers bellen Jozef.
Goed gezien en knap weergegeven
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Mooie lucht.
Klein beetje nabewerking en het kan een hele mooie worden.
Comment
-
Zou de donkere delen ook ietske oplichten. Maar zeker een mooie lucht vastgelegd! Geluk met zo'n uitzicht in je tuin.
Mvg john
Comment
-
-
Hele mooie lucht heb je hier vastgelegd.
Misschien inderdaad de voorgrond een ietsje oplichten. Bij het bekijken op een zwarte achtergrond, waarbij je vlug wat meer doortekening hebt in de de donkere delen, vind ik het persoonlijk toch nog iets te donker. Het is precies of je scherpstelpunt te dichtbij ligt wanneer ik naar de bomen kijk in de verte. Wellicht kan je dit nog verbeteren met dat gedeelte wat te verscherpen (?).
En als dit achter je tuin is, dan besef je toch wel, hoop ik, hoe mooi je woont !
Comment
-
Bedankt voor de positieve comments,voorgrond is reeds opgelicht met E9,verder oplichten geeft een slechter en onrealisties beeld,en ja dit is in mijn Achtertuin,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Up toch maar geplaats,zo Beter???grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
noenkelMi zou schrijven, tussen de twee.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Bedankt Eddy en Zibro,het klopt tussen de twee,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment