Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze is genomen aan de Cap Blanc Nez.
Ik vraag mezelf af of de lichte strook die je aan het linkergedeelte van de horizon kunt zien, of dat de kust van Engeland kan zijn?
Lijkt me redelijk straf, omdat het nogal een zwaar bewolkte dag was.
Mooie opname Dominic. Is een licht val tussen de heldere wolken. Het tegenovergestelde rechts met een schaduw op het water door de donkere wolken.
Engelse kust is zichtbaar bij helder weer en is duidelijk te zien boven de horizon "The White Cliffs of Dover"
Een hele mooie waar ik persoonlijk niks zou aan wijzigen.
Wat de Engelse kust betreft, heeft Daniel (Felix69) gelijk, want je ziet duidelijk nog een fijn donker strookje boven die lichte strook.
Bovendien zou de kust meer rechts in de foto te zien zijn, tenzij deze gespiegeld is natuurlijk
Comment