Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Renske we gaan een keer streng (muggenziften) zijn op deze mooie foto:
1,5° naar rechts draaien en hij staat recht.
Die ene lange wimper aan haar linkeroog zou ik inkorten.
Dat haartje onder haar rechter wenkbrauw zou ik wegdoen.
Haartje aan rechter kin ook wegdoen.
Op de linker kin nog wat bijwerken.
Dat zwart streepje links van haar rechter oog ook repareren.
Persoonlijk zou ik het standpunt nog iets veranderd hebben zodat men minder in de neusgaten kijkt.
max.1024 pix
Dat is streng eh Renske maar als je professioneel gaat zijn dat de normen.
mvg,
Eddy
Oplettend ben je wel Eddy, ik denk dat Renske daar wat aan heeft. Details waar je niet altijd bij stil staat maar die het verschil wel degelijk kunnen maken. Renske, ik wens je alle succes om de aanpassingen te maken. Je foto kan er alleen maar mooier van worden.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Renske we gaan een keer streng (muggenziften) zijn op deze mooie foto:
1,5° naar rechts draaien en hij staat recht.
Die ene lange wimper aan haar linkeroog zou ik inkorten.
Dat haartje onder haar rechter wenkbrauw zou ik wegdoen.
Haartje aan rechter kin ook wegdoen.
Op de linker kin nog wat bijwerken.
Dat zwart streepje links van haar rechter oog ook repareren.
Persoonlijk zou ik het standpunt nog iets veranderd hebben zodat men minder in de neusgaten kijkt.
max.1024 pix
Dat is streng eh Renske maar als je professioneel gaat zijn dat de normen.
mvg,
Eddy
Veel te streng voor beginnershoek hoor, mocht dit SC zijn, dan ja...en dan zou er meer op de softe plaatsen gereageerd worden, zoals de lok boven, het midden van de neus.
Ik wist niet we een rechter en linker kin hadden.
Veel te streng voor beginnershoek hoor, mocht dit SC zijn, dan ja...en dan zou er meer op de softe plaatsen gereageerd worden, zoals de lok boven, het midden van de neus.
Ik wist niet we een rechter en linker kin hadden.
Ik wist niet dat je moderator was... dat je een moraalridder bent, daar was ik al lang van overtuigd.
Ik schrijf in mijn inleiding dat ik ga muggenziften + Renske en ik zijn vrienden, hij waardeert mijn opmerkingen wel.
Mag ik je beleefd vragen om je te beperken tot commentaar op de foto.
mvg,
Eddy
Ik wist niet dat je moderator was... dat je een moraalridder bent, daar was ik al lang van overtuigd.
Ik schrijf in mijn inleiding dat ik ga muggenziften + Renske en ik zijn vrienden, hij waardeert mijn opmerkingen wel.
Mag ik je beleefd vragen om je te beperken tot commentaar op de foto.
mvg,
Eddy
Mag ik je dan ook beleefd vragen om geen persoonlijke aanval te doen, mijn commentaar slaat op jouw commentaar, en niet op jouw persoon. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd hoor. En voor de duidelijkheid, ik schrijf ook dat er in SC op de softheid zou gereageerd worden.
Last edited by Lieven Lema; 11 december 2014, 19:52.
Oplettend ben je wel Eddy, ik denk dat Renske daar wat aan heeft. Details waar je niet altijd bij stil staat maar die het verschil wel degelijk kunnen maken. Renske, ik wens je alle succes om de aanpassingen te maken. Je foto kan er alleen maar mooier van worden.
ik volg ivm neusgaten,grts,Jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment