Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Nice, en vooral zoals je schreef op zwarte achtergrond.
Ik vind de meeste foto's beter uitkomen op zwarte achtergrond, maar vind het verschrikkelijk ambetant om daarop te typen.
Welke bewerking heb je daar op losgelaten Eddy. De sluitertijd is 1/500 en toch is het water zo mooi zijde-achtig, of is het gewoon vager gemaakt ?
Ik ben niet zo voor melk, maar dit zijde-achtige vind ik prachtig.
Nice, en vooral zoals je schreef op zwarte achtergrond.
Ik vind de meeste foto's beter uitkomen op zwarte achtergrond, maar vind het verschrikkelijk ambetant om daarop te typen.
Welke bewerking heb je daar op losgelaten Eddy. De sluitertijd is 1/500 en toch is het water zo mooi zijde-achtig, of is het gewoon vager gemaakt ?
Ik ben niet zo voor melk, maar dit zijde-achtige vind ik prachtig.
De bewerking is vervagen met bewegingsonscherpte, hoek 0°, aftand aantal pixels moet jezelf proberen (verschilt van foto to foto).
Op de "zon" is een masker gelegd want anders vervaagt die ook.
Zoals steeds lukken deze bewerkingen beter als je van een goede foto kan vertrekken.
mvg,
Eddy
Met een minimum aan bewerking een mooi resultaat bekomen. Een mooi verloop in de warme kleuren van licht boven naar onderen toe.
Nog een lichte beweging te zien in de zee en overgenomen in het natte zand op de voorgrond.
Is weer eentje om van te genieten en te dromen met de koude donkere dagen die we nu hebben.
Comment