Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mathieu Van der Poel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mathieu Van der Poel

Re: Mathieu Van der Poel

De aktie staat er goed op,jammer van de bg en ook staat ie wat scheefjes!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Als het origineel scherp is, zou ik overwegen om een andere uitsnede(kleiner en gefocust om de renner) Kris Mooi zijn actie te pakken. Hij komt elke woensdag in men achtertuin met z'n broer, Pa en de rest van het team trainen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        Als het origineel scherp is, zou ik overwegen om een andere uitsnede(kleiner en gefocust om de renner) Kris Mooi zijn actie te pakken. Hij komt elke woensdag in men achtertuin met z'n broer, Pa en de rest van het team trainen..
        Over de scherpte ben ik niet volledig tevreden. Het was de eerste keer cross met de D700, ik had gehoopt dat de autofocus van de D700 het veel beter zou doen dan de D90 maar dat viel een beetje tegen. Vooral op plekken waar ze recht op me afkwamen zijn er veel missers op vlak van scherpte. Anders had ik hem idd wat meer gecropt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
          Over de scherpte ben ik niet volledig tevreden. Het was de eerste keer cross met de D700, ik had gehoopt dat de autofocus van de D700 het veel beter zou doen dan de D90 maar dat viel een beetje tegen. Vooral op plekken waar ze recht op me afkwamen zijn er veel missers op vlak van scherpte. Anders had ik hem idd wat meer gecropt.
          Ik begrijp het maat Een collega van mij had hetzelfde probleem met de D700... Die is naar een D800E gegaan Ik heb nooit met een D700 gefotografeerd en heb de D600... Autofocus voldoende snelheid... Ook beetje afhankelijk van het objectief natuurlijk.

Comment

mooie actie,de rest is reeds gezegd,grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
            X