Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb je de foto ook gemaakt in LS, waar eventueel haar rechterarm ook volledig op staat Eddy? Technisch hele mooie omzetting, maar vind het jammer van de arm, maar je zal daar zeker wel je reden of een verklaring voor hebben
Heb je de foto ook gemaakt in LS, waar eventueel haar rechterarm ook volledig op staat Eddy? Technisch hele mooie omzetting, maar vind het jammer van de arm, maar je zal daar zeker wel je reden of een verklaring voor hebben
Neen en de reden is dat ik deze pose graag zie.
Ik zondig ook niet tegen de regels van croppen (die men ook af en toe mag overtreden met een grondige reden).
Voor mij en vele anderen zijn dit de gouden regels van het croppen die je beter niet breekt:
1 Niet aansnijden in gewrichten zoals: elleboog, pols, knie en enkel
2 Wanneer de elleboog of de knie op de foto staat is het verstandig om ook de rest van de ledematen te laten zien
3 Oren kun je beter niet aansnijden
4 Niet aansnijden in vingers en tenen
Comment