Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xmas deco

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Xmas deco

Update:

f/4.8
    1/80ste
    185mm
    iso 1600

1/60ste
    ISO 400
    f/8
    Color effex pro
    Last edited by Sven V; 10 december 2014, 21:35.

Re: Xmas deco

Ik vind deze iets minder geslaagd. Geen aangename dof en het onderwerp oogt wat slordig. Rechts boven zit je met een witte vlek waar je door de dof niets kan van maken, idem onderaan in je beeld. Ik zeg dit niet om je af te breken, maar hoop je te helpen om volgende beter te krijgen. Ik vermoed dat het een kerstster is, laat de ster dan ook schitteren in zijn geheel. Haal desnoods wat decoratie die stoort weg. De pareltjes ogen wel mooi en zijn niet overbelicht. Met wat aandacht aan de decor te besteden komt dit wel i orde.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Wel dit heb ik het liefste, eerlijkheid.
      Daar leer ik tenminste iets uit
      Klopt, het is inderdaad een kerstster en dat wit is de witte kerstboom.
      Bedankt voor de hulp, ik zal straks nog eens proberen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
        Ik vind deze iets minder geslaagd. Geen aangename dof en het onderwerp oogt wat slordig. Rechts boven zit je met een witte vlek waar je door de dof niets kan van maken, idem onderaan in je beeld. Ik zeg dit niet om je af te breken, maar hoop je te helpen om volgende beter te krijgen. Ik vermoed dat het een kerstster is, laat de ster dan ook schitteren in zijn geheel. Haal desnoods wat decoratie die stoort weg. De pareltjes ogen wel mooi en zijn niet overbelicht. Met wat aandacht aan de decor te besteden komt dit wel i orde.
        ik volg,grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment