F16-iso 100-1/100 ND filter met de hand voor de camera en met de andere hand de foto gemaakt. Ik zat lekker een appeltje te eten leunend tegen de auto. Ik weet dat er velen zullen twijfelen of de foto recht staat, maar ik ken het gebied daar vrij goed en weet hoe de verhoudingen liggen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pauze
Collapse
X
-
-
-
Re: Pauze
mooi in beeld gebracht,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Mooi beeld/omgeving en kleuren maar heb iets waar ik altijd over twijfel of het kan of hoe het moet met in dit geval de schaduwlijn door de foto.
Rechts twijfel ik of dit schaduw is of dat het gras een donkere boord geeft langs onder want ik zie dat er een stuk is afgemaaid. Links is er nogal een harde
schaduw van de bomen en je kennende hoe je zelf een foto bekijkt en veel ervaring hebt vraag ik me af of dit nog zou opgelicht kunnen worden of zo laten.
Donkere schaduwen door fel zonlicht is altijd al een probleem voor mij waar ik mee worstel omdat het ook veel detail verbergt.
Gr, Daniel.
Comment
-
-
Dank voor de bijdrages.
Oorspronkelijk geplaatst door RDN250484 Bekijk berichtHele mooie! Enkel van de mensen ben ik niet zeker, ik zou deze hier weggepoetst hebben denk ik.
Maar zeker
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtMooi beeld/omgeving en kleuren maar heb iets waar ik altijd over twijfel of het kan of hoe het moet met in dit geval de schaduwlijn door de foto.
Rechts twijfel ik of dit schaduw is of dat het gras een donkere boord geeft langs onder want ik zie dat er een stuk is afgemaaid. Links is er nogal een harde
schaduw van de bomen en je kennende hoe je zelf een foto bekijkt en veel ervaring hebt vraag ik me af of dit nog zou opgelicht kunnen worden of zo laten.
Donkere schaduwen door fel zonlicht is altijd al een probleem voor mij waar ik mee worstel omdat het ook veel detail verbergt.
Gr, Daniel.
Comment
-
heel mooie opname van dit stukje natuur.
twijfel wel of het recht staat.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
De bomen zijn hier in ieder geval geen referentie om te bepalen of de foto al dan niet recht staat
Mooie natuurfoto, en heel mooie lucht.
Comment
Comment