Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die vind ik toch wel beter dan je vorige twee Kris Links zou ik het driehoekje wegdoen, maar dat laat ik aan jou over. Je scheidingslijnen zijn nu nauwelijks zichtbaar en daar waar hij wel zichtbaar overloopt heb je dat goed opgevangen met je handtekening
zo'n bewerkingen, das eigen smaak. deze zou passen als cover foto. maar ben er niet zot van, details lopen door elkaar en van drummer had ik toch ook liever het gezicht gezien.
zo'n bewerkingen, das eigen smaak. deze zou passen als cover foto. maar ben er niet zot van, details lopen door elkaar en van drummer had ik toch ook liever het gezicht gezien.
Dit is geen nabewerking het is met de functie meervoudige belichting zo uit de camera, het blijft natuurlijk kwestie van smaak. Dus dat details door elkaar lopen is ergens normaal.
maar dat je als cover ziet vind ik wel leuk.
Comment