Ik wist niet goed waar deze te laten, vandaar. Geen kleurenversie in mijn bezit F8 - iso 200 - 1/30 en ingeflitst met opzetflitser om het contrast te bekomen tussen voorgrond en diepte.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heerlijk vanmorgen
Collapse
X
-
-
-
Re: Heerlijk vanmorgen
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtHeel mooi
Wel niet geflitst volgens je exif - en ik snap niet goed wat hier de meerwaarde zou zijn van flitsen
Peter
Dank voor de bijdrage
Comment
-
Comment
-
-
knap beeld, goeie zw-w !
ik heb wel iets tegen een fijn spleetje beeld tussen een boom en de rand van het beeld maar misschien is dat één van mijn vele afwijkingen )bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtknap beeld, goeie zw-w !
ik heb wel iets tegen een fijn spleetje beeld tussen een boom en de rand van het beeld maar misschien is dat één van mijn vele afwijkingen )
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Het is een mooie.
Ik kan misschien wel volgen ivm het fijne spleetje, maar dat is een keuze die ik aan jou laat. Van mij mag hij blijven zoals hij is, mooi gedaan.
Comment
-
knap gedaan met dat oud bakje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtknap gedaan met dat oud bakjeHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Dank voor de bijdrages
Tja, die reepjes aan beide zijden?? Ik heb ooit een een z/w foto laten beoordelen(lang geleden) en daar had ik de halve bomen op laten staan... Ik kon destijds opnieuw beginnen want de foto werd afgekeurd omdat je bij sommige beelden geen doorgezaagde bomen erop zet... Maar het is tegenwoordig allemaal anders en zovele smaken, zovele meningen
Comment
-
Mooie z/w maar voor mij mag je die ook eens (als je tijd hebt) inkleuren met herfsttinten
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooie z/w maar voor mij mag je die ook eens (als je tijd hebt) inkleuren met herfsttinten
mvg,
Eddy
Dank voor je bijdrage.
Comment
Comment