Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik reageer omdat het tilt en shift gebeuren niet snap...
Wil je zeggen dat je een tilt and shift gebruikt hebt als lens?
Of dat je een tilt and shift effect gebruikt...laatste komt meer tot zen zijn recht als je van hoger af fotografeert. Maw zeer sterk naar beneden.
Ook als je dat gebruikt mag je sterker overdrijven met dat effect. Als te zuinig bewerkt met zoiets dan oogt je foto zeer snel onscherp ;-)
je compo is leuk maar er gaan veel zaken verloren door het vignet
Ik had eerlijk gezegd meer diepte willen zien.
sorry, die doet het niet voor mij, die z/w vond ik super....deze komt me zo rommelig over, te druk naar mijn zin, wel een juist weergegeven straatopname
Ik reageer omdat het tilt en shift gebeuren niet snap...
Wil je zeggen dat je een tilt and shift gebruikt hebt als lens?
Of dat je een tilt and shift effect gebruikt...laatste komt meer tot zen zijn recht als je van hoger af fotografeert. Maw zeer sterk naar beneden.
Ook als je dat gebruikt mag je sterker overdrijven met dat effect. Als te zuinig bewerkt met zoiets dan oogt je foto zeer snel onscherp ;-)
je compo is leuk maar er gaan veel zaken verloren door het vignet
Ik had eerlijk gezegd meer diepte willen zien.
Hier volg ik volledig + je hebt op een heel slecht moment afgedrukt.
Een paar seconden later was die fel oranje vrachtwagen waarschijnlijk weg (?) en nu zorgt hij voor een opvallende 'vlek' in de foto.
met dit laatste ga ik niet akkoord. Als de vrachtwagen weg is wordt de foto net eentoniger. Ik ervaar de vrachtwagen niet als een vlek maar als een onderdeel van heel het gebeuren met het verkeer.
Ook nog eens in de ochtendspits proberen als het verkeer in hoofdzaak de andere kant uitgaat.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
met dit laatste ga ik niet akkoord. Als de vrachtwagen weg is wordt de foto net eentoniger. Ik ervaar de vrachtwagen niet als een vlek maar als een onderdeel van heel het gebeuren met het verkeer.
Ook nog eens in de ochtendspits proberen als het verkeer in hoofdzaak de andere kant uitgaat.
dat hoeft niet hoor, je kan over een foto gerust tegengestelde meningen hebben.
Het ligt er enkel aan hoe je er tegen aankijkt en ik zie in deze foto heel wat verkeersstromen. Je hebt de de stad uitrijdende wagens, de richting Rooseveltplaats en Centraalstation rijdende tram en bussen en dan het tegenover komende veel rustiger verkeer. Je ziet dat de avondspits voor de auto 's in tegengestelde richting van deze van het openbaar vervoer lijkt te gaan, auto's uit de stad, openbaar vervoer lijkt de stad in te gaan maar eigenlijk gaat dat naar het knooppunt om dan weer te vertakken alle richtingen de stad uit. En dan heb je nog het de hoofdverkeerstroom kruisende verkeer, hier vertegenwoordigd door die orange vrachtwagen.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
dat hoeft niet hoor, je kan over een foto gerust tegengestelde meningen hebben.
Het ligt er enkel aan hoe je er tegen aankijkt en ik zie in deze foto heel wat verkeersstromen. Je hebt de de stad uitrijdende wagens, de richting Rooseveltplaats en Centraalstation rijdende tram en bussen en dan het tegenover komende veel rustiger verkeer. Je ziet dat de avondspits voor de auto 's in tegengestelde richting van deze van het openbaar vervoer lijkt te gaan, auto's uit de stad, openbaar vervoer lijkt de stad in te gaan maar eigenlijk gaat dat naar het knooppunt om dan weer te vertakken alle richtingen de stad uit. En dan heb je nog het de hoofdverkeerstroom kruisende verkeer, hier vertegenwoordigd door die orange vrachtwagen.
Nee nee, dat weet ik wel, maar toen ik je reactie las was mijn zoon en nog iemand hier net bij ons, en toen ik hen naar hun mening vroeg voor die kamion wel of niet, vonden ze allebei dat hij er wel op kon/moest.
Comment