Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vuurtoren
Collapse
X
-
-
Comment
-
Re: Vuurtoren
mooi in beeld gebracht,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Mooie foto met mooie omzetting.
Goede compo met de weg die je naar de vuurtoren brengt...
Comment
-
-
-
Mooi hoe de vuurtoren contrasteert met het lichtere deel van de lucht.
Goed gekozen voor omzetting omdat ik vrees dat in de kleurenversie de zwarte wegbekleding te veel aandacht zou trekken, wat nu in zw/w niet het geval is.
Mooie compo ook.
PS Ik dacht eerst aan de vuurtoren van Westkapelle waar wij in 2010 naar de passage van de Giro d'Italia gingen kijken, maar bij nader toezicht is het blijkbaar toch een andere.
Comment
-
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
ik vind hem zeker geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtVind dit wel een mooie, Mooie compo. Persoonlijk zie ik die liever iets lichter. Zeeland?Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtDas volgens mij Breskens?? Kan het dat de vuurtoren iets naar achter helt of is het gezichtsbedrog? Grotere foto is prachtig hoor
(20:55)NB: Is inderdaad je standpuntperspectief en vuurtoren staat rechtOorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
Dit is inderdaad de vuurtoren van breskens, zeeland.
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMooi hoe de vuurtoren contrasteert met het lichtere deel van de lucht.
Goed gekozen voor omzetting omdat ik vrees dat in de kleurenversie de zwarte wegbekleding te veel aandacht zou trekken, wat nu in zw/w niet het geval is.
Mooie compo ook.
PS Ik dacht eerst aan de vuurtoren van Westkapelle waar wij in 2010 naar de passage van de Giro d'Italia gingen kijken, maar bij nader toezicht is het blijkbaar toch een andere.
Kijk zelf maar, dit is het onbewerkte raw-bestand. Ik heb er een beetje een andere draai aan gegeven
Iedereen bedankt voor de reacties.Groetjes,
Dominic
Comment
Comment