Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De 4e in deze reeks - hoop dat het niet gaat vervelen
Weinig mensen tegengekomen in het bos op die dag
Deze keer in een lichtere kader gestoken - en minder rood/warm dan de vorige
Technisch wel een goede foto maar ik vind het niet zo'n sterk beeld. de weg is niet sterk genoeg aanwezig om je in het beeld te zuigen, Met een wat minder braaf camerastandpunt valt er volgens mij meer sfeer te halen uit deze omgeving.
Ik vind het ook te koud aan doen en daardoor geeft het mij een onaangenaam gevoel. Er was te weinig mist om het dan weer wat meer sfeer te geven. Klein beetje saai, daardoor misschien minder reacties dan verwacht. Ook het kader brengt er niet echt sfeer in, de grote handtekening evenmin.
Comment