Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst_3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Herfst_3

Na herfst 2 komt herfst 3 :

mijn website : klik

Re: Herfst_3

Mooi lijnenspel en een aangenaam kleurenpalet.. zou deze zonder kader doen enkel met een fijne witte omkadering 😉 Gr.
    Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

Comment

Nou kijk je kleuren eens na. Er is volgens mij iets teveel rood in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
        Nou kijk je kleuren eens na. Er is volgens mij iets teveel rood in.
        Ben het hier volledig mee eens. Je ziet het zelfs in de lucht/mist en de stammen.
        Tenzij het je bedoeling was natuurlijk, maar toch denk ik dat deze veel beter zou zijn met wat minder rood.
        Mag ik in feite niet schrijven dat hij beter zal zijn, maar dat ik hem dan liever zal zien, bedoel ik .

Comment

900x900 waarvan de helft nog eens opgaat aan het kader is toch zonde..?
          de opname zelf vind ik wel mooi.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie compo, kleuren ogen niet natuurlijk. Kan een bewuste keuze zijn om er een bepaalde sfeer in te brengen. De vrijheid van de fotograaf om te tonen wat die zelf graag ziet, naturel of een beetje aangepast aan de eigen smaak.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              900x900 waarvan de helft nog eens opgaat aan het kader is toch zonde..?
              de opname zelf vind ik wel mooi.
              grt,bouk.
              Geen idee wat jullie schermresolutie is maar bij mij vult dit formaat mooi m'n scherm.
              Als ik een foto voor me krijg die vertikaal 1024 pixels hoog is - dan moet ik scrollen om die te bekijken - en dat vind ik niet handig.

Foto is inderdaad redelijk warm afgewerkt - een keuze van dat moment

Dank voor de opmerkingen
              Peter
              mijn website : klik

Comment

knappe plaat
                Canon EOS 550D // 15-85mm IS

Comment

Working...
                X