Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een mooike, rustige foto, mooie omzetting.
Zou wel eens de kleurenversie willen zien.
Sorry, maar die ga ik niet plaatsen want dan krijgen we weer een stemming van "ik verkies ..." en geeft men geen opmerkingen meer over de foto.
Mijn keuze hier is z/w, kleur dat zal voor een andere keer zijn.
Bedankt voor je reactie.
mvg,
Eddy
Inderdaad heel mooi hoe het licht op de muur valt, die je op zijn beurt doorheen de foto leidt.
Door de mooie omzetting wordt dit nog extra in de kijker gezet.
Je wordt van links de diepte in gezogen naar het einde met de vuurtoren maar vergeet niet rechts de tweede muur te zien dat het nauw van de haven vormt. Prachtige omzetting en dat je daar niet alleen komt gelukkig geen voetstappen te zien
tussen de verzande stenen. Hier is weer goed over nagedacht maar dat ben ik nu al gewoon van je Eddy. Is een opname om met aandacht te bekijken en iets uit te leren, voor mij toch.
Heb je voor iso 200 gekozen om toch op 30" te kunnen blijven werken met 10 stops ?
Je wordt van links de diepte in gezogen naar het einde met de vuurtoren maar vergeet niet rechts de tweede muur te zien dat het nauw van de haven vormt. Prachtige omzetting en dat je daar niet alleen komt gelukkig geen voetstappen te zien
tussen de verzande stenen. Hier is weer goed over nagedacht maar dat ben ik nu al gewoon van je Eddy. Is een opname om met aandacht te bekijken en iets uit te leren, voor mij toch.
Heb je voor iso 200 gekozen om toch op 30" te kunnen blijven werken met 10 stops ?
Gr, Daniel.
Met Nikon gebruik bijna altijd iso200. Ik zal eerder mijn diafragma veranderen om een andere sluitertijd te krijgen.
Daniel, ik leer van jouw foto's ook véél, vooral de laatste tijd. Je bent goed bezig, tof.
Comment