Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfst_2
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Herfst 2
Mooie diepte werking. Alleen begrijp ik niet goed hoe het komt dat de horizontale takken van de grote boom links, helderder(minder mist) zijn op het punt waar ze de takken kruisen van de jonge boom rechts. Heb je hier een bewerking toegepast?
Comment
-
Mooie opname, met goede dieptewerking.
Vind ik persoonlijk beter dan deze van 2 maand geleden.
Ik stoor me echter telkens wat aan uw kadertje, maar gezien dit ondertussen zo een beetje uw handelsmerk is mag je deze opmerking gerust negeren
Comment
-
@ JPR - De mist ging eigenlijk al een beetje over in smodderregen.
Ik weet niet welke tak je juist bedoelt maar is zeker geen bewerking - hoe verder van de camera hoe meer mist er tussen zit - das puur fysica - iets anders kan ik eigenlijk niet bedenken
Misschien dat de tak die je bedoelt wat van de camera wegdraait naar achter
@ Boudini - Inderdaad een ander zicht en wel leuk om es terug te keren - de volgende als er sneeuw ligt
Blijf het een mooie boom vinden
Dank voor de opmerkingen
Petermijn website : klik
Comment
-
-
Hello Peter, als ik mag kiezen tussen herst en herfst 2. Nou is de 2 de allerbeste. Er zit meer spanning in. Verkregen Door je gekozen standpunt. Doe in die trent verder. Herst is gewoonweg een technisch mooi plaatje. Ik wil je het gewoonweg duidelijk maken wat het verschil tussen de twee is. Geen kwaad woord op herst. Hoor. Maar twee is een pluspunt.
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtBedankt voor de toffe comments
@ MG : de link naar de vorige had ik er al bijgezet.
't is geen sloot maar wel degelijk een holle-weg bospadje.
Maar als 't heel veel regent kan je wel best laarzen aandoen
Peter
Comment
Comment