Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prima omzetting, dito lichtinval op de juiste plek. Alleen jammer van de onderzijde, maar het is mijn kijk erop omdat ik graag de elleboog laat doorlopen in portretten. De paaltjes snap ik, dat je daarmee iets wil laten spreken in de foto wat de omgeving betreft, maar met de prachtige bokeh hier voor mij overbodig.
Terug een mooie foto die niet aan alle smaken zal beantwoorden, maar knap is hij wel. Goed gedaan.
Voor mijn persoonlijke smaak had ik iets meer willen zien van haar rechter oog (omdat de ogen zo mooi zijn).
Je blijft knappe portretten maken, tof.
mvg,
Eddy
Terug een mooie foto die niet aan alle smaken zal beantwoorden, maar knap is hij wel. Goed gedaan.
Voor mijn persoonlijke smaak had ik iets meer willen zien van haar rechter oog (omdat de ogen zo mooi zijn).
Je blijft knappe portretten maken, tof.
mvg,
Eddy
ik volg tof grts,Jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment