update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met hoop op zege...voor een stukje brood + update
Collapse
X
-
-
Re: Met hoop op zege...voor een stukje brood
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtScherpte ligt volgens mij weer verkeerd Sien. Zo te zien denk ik dat de scherpte op de rand van de mand ligt net onder de pimpelmees.
Grt
Eric
Comment
-
Re: Met hoop op zege...voor een stukje brood
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtScherpte ligt volgens mij weer verkeerd Sien. Zo te zien denk ik dat de scherpte op de rand van de mand ligt net onder de pimpelmees.Oorspronkelijk geplaatst door Eric Vannerom Bekijk berichtVolg Djivan, maar mooie compo.
Grt
Ericvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Re: Met hoop op zege...voor een stukje brood + update
Als dit weer van achter een raam is gefotografeerd. Waarom geef ik jou dan nog tips? Weer geen belichtingscompensatie gebruikt in je foto. Neutrale positie gekozen. Ik ga hier nu waarschijnlijk velen over mij heen krijgen, maar ik word daar een beetje moe van, helaas. Ik geef je in verschillende topics meermalen vele tips en je doet er niets mee Het spijt mij heel erg, maar dit is mijn laatste inspanning die ik lever om u ergens te willen helpen.
Comment
-
Deze werd hiervoor genomen....maar ja...ik blijf inspanningen leveren om ze goed in beeld te krijgen..
Dan moet ik misschien stoppen om te posten? Want zonder tips die ik wel degelijk opvolg, heeft dit ook niet zoveel zin meer!
Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtDeze werd hiervoor genomen....maar ja...ik blijf inspanningen leveren om ze goed in beeld te krijgen..
Dan moet ik misschien stoppen om te posten? Want zonder tips die ik wel degelijk opvolg, heeft dit ook niet zoveel zin meer!
Verstuurd van mijn GT-S7500 met TapatalkLast edited by Guest4; 26 november 2014, 14:51.
Comment
-
Beste,
Ik plaatste deze omdat ik dacht dat ze beter/goed was.Moest ik het zonder tips kunnen was dit niet nodig geweest!Ik vind het unfair dat u zegt dat ik de tips niet opvolg....
Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtBeste,
Ik vind het unfair dat u zegt dat ik de tips niet opvolg....
Verstuurd van mijn GT-S7500 met TapatalkLast edited by Guest4; 26 november 2014, 13:46.
Comment
-
Sien Als ik je exif bekijk stel ik mij 2 vragen; waarom een diafragma van 2.2? en waarom 50mm(zat die Pimpelmees zo kort bij dan)? Met f2.2 Heb je al niet veel dieptewerking en dus heb je ook meer kans dat je scherpte mist als je het focuspunt niet 100% juist hebt. Ik had hier minstens een 5.6 a 7 gebruikt.
Comment
-
-
De update vind ik een mooie!
Comment
Comment