Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kikkerperspectief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kikkerperspectief

Re: Kikkerperspectief

Symmetrie en belichting goed gedaan
    NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Comment

Bedankt voor de vele reacties

Reacties geven doe ik geregeld, en zelf vind ik het ook aangenaam van tijd tot tijd eens een reactie te ontvangen. Vreemd dat sommige mensen hier nooit reacties geven, maar wel stapels reacties ontvangen. Misschien moet ik zelf eens stoppen met reacties geven...

Comment

vind ik knap gedaan....
        groetjes aline

Comment

Trek het je niet aan maat, bij mij in sommige andere topics verdwijnen mijn foto's in stilzwijgen. Het zal de periode zijn denk ik Maar ik kan je wel volgen in je redenering

Leuk dat standpuntperspectief. Je hebt ook goed je verdeling verzorgd rechts en links. Hoeken ook goed gebruikt onder. Zijn zeker geen gemakkelijke foto's, waarvoor waardering. Denk persoonlijk met een beetje de kleur opwaardering en een omzetting in dramatiek z/w... Wie weet?

Comment

Mag je toch niet te hard aantrekken hoor.
            Ben nu zelf al een aantal jaren lid en merk dat soms ook. Het zal wel aan de foto liggen denk ik dan maar, bij de een krijg je veel reacties en bij een ander amper iets. Soms is ook moeilijk om een passende comment te geven.

Ikzelf had het in t begin moeilijk om zelf commentaar te geven op foto,s, ik keek meestal de kat uit de boom en bekeek de reacties van de andere vooraleer ik mijn gedacht durfde te zeggen.

Nu geef ik mijn mening, maar probeer toch steeds positief en beleefd te blijven. Dat word toch gewaardeerd denk ik toch. Zo heb ik hetzelf ook graag.

Groetjes,
            Erik
            NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Comment

Mooi symmetrie, persoonlijk hou ik niet van dergelijk standpunt maar dat is goesting natuurlijk.
              Grt
              Eric

Comment

Lastig standpunt vind ik , ook moeilijk om te beoordelen maar de combinatie met die staalblauwe lucht doet het toch voor mij!
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                  .........

Reacties geven doe ik geregeld, en zelf vind ik het ook aangenaam van tijd tot tijd eens een reactie te ontvangen. Vreemd dat sommige mensen hier nooit reacties geven, maar wel stapels reacties ontvangen. Misschien moet ik zelf eens stoppen met reacties geven...
                  nou...jij hebt echt niets te klagen hoor.
                  kijk maar eens naar de reacties die je opnamen hebben gekregen in november tot nu toe....!!
                  ligt ver boven het gemiddelde hoor.
                  ----
                  vind dit goed gedaan trouwens.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor mij is dit een hele mooie tout court.
                    Alhoewel we hier volgens sommigen altijd een waarom we het mooi vinden moeten bijschrijven, veeg ik daar vierkant mijn .... (vul maar zelf in ) aan.
                    Als een foto af is en je hem mooi vind, waarom zou je daar dan nog een halve roman moeten bijschrijven .

En dat veel of weinig of geen commentaar... iedereen heeft wel eens zo een foto geplaatst.
                    En trek eens de reacties waarin gewoon geschreven wordt, mooi, knap enz er nog van af en er blijven er soms nog weinig over. Dus waarom zou het niet mogen ?
                    Dus als een foto mooi is, gewoon schrijven mooi. Voor mij mag/moet/kan het zonder problemen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      kijk maar eens naar de reacties die je opnamen hebben gekregen in november tot nu
                      grt,bouk.
                      bedankt voor de reactie.
                      Kan je dit hier ergens zien of opvragen misschien?

Iedereen toch nog bedankt voor de reacties.

Comment

Standpunt is voor mijn smaak een "te fel kikkerperspectief" en ik mis wat voorgrond.
                        Prima scherpte en kleuren + symmetrie.
                        mvg,
                        Eddy
                        Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                          bedankt voor de reactie.
                          Kan je dit hier ergens zien ...

grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heb het al verschillende keren zelf geprobeerd, maar nooit ingeslaagd. Knappe opname.
                            Mvg Suske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Voor mij is dit een hele mooie tout court.
                              Alhoewel we hier volgens sommigen altijd een waarom we het mooi vinden moeten bijschrijven, veeg ik daar vierkant mijn .... (vul maar zelf in ) aan.
                              Als een foto af is en je hem mooi vind, waarom zou je daar dan nog een halve roman moeten bijschrijven .

En dat veel of weinig of geen commentaar... iedereen heeft wel eens zo een foto geplaatst.
                              En trek eens de reacties waarin gewoon geschreven wordt, mooi, knap enz er nog van af en er blijven er soms nog weinig over. Dus waarom zou het niet mogen ?
                              Dus als een foto mooi is, gewoon schrijven mooi. Voor mij mag/moet/kan het zonder problemen .
                              ik volg ,tof ,grts,Jozef
                              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
                              X