Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flipper + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• flipper + update

geprobeerd ietsje rechter te zetten niet gemakkelijk om ergens op te focussen
    Last edited by mvdd; 26 november 2014, 08:49.

Re: flipper

Mooi beeld, maar heb de indruk dat er scherpte ontbreekt( het zou kunnen gezichtsbedrog zijn).

Comment

ja het kan misschien wel dat het niet superscherp is maar ik zat zelf in een bootje want het was een dolfijnentocht in volle zee en ze waren super happy
      want ze tuimelden er maar op los ik was toch ook al happy dat ik ze zo kon zien en fotograferen
      toch bedankt voor het kijken en de reactie
      mvg martine

Comment

leuk en ook een goed moment.
        zou hem wel nog effe rechtzetten.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
          ja het kan misschien wel dat het niet superscherp is maar ik zat zelf in een bootje want het was een dolfijnentocht in volle zee en ze waren super happy
          want ze tuimelden er maar op los ik was toch ook al happy dat ik ze zo kon zien en fotograferen
          toch bedankt voor het kijken en de reactie
          mvg martine

Moet een hele super ervaring geweest zijn.

Comment

Misschien niet heel scherp, maar wel een mooie registratie en dat moment kunnen ze je niet meer afnemen.
            Groetjes,
            Dominic

Comment

inderdaad een moment om te koesteren
              Al ligt de scherpte volgens mij onder de dolfijnen,toch mooi vastgelegd en de kleuren zitten goed
              Bij deze foto komen bij mij weer de herinneringen boven van toen ik in Egypte woonde en werkte
              als duik instructeur
              Grts Dirk
              __________________________________________________ _
              Sony A580 en wat glas.

Comment

Heerlijk fijn de spiegeling erbij!
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Een mooie hoor. Echt op het juiste moment afgedrukt.
                  En als ik de omstandigheden in acht neem waarin je de foto moest maken, dan stijgt alleen maar mijn bewondering.
                  Zou die vermeende onscherpte niet ook deels kunnen te wijten zijn aan de huid/vel van die dolfijnen (?).
                  Ik dacht gewoon zo iets, misschien wel verkeerd of dom gedacht, maar wie niet denkt kan ook niet verkeerd denken hé .

Comment

Een heerlijk gevoel overkomt je als de Dolfijnen met een boot mee zwemmen. Gelukkig had je het fototoestel mee om het vast te leggen. Ik denk ook dat het afglijdende water hier wat toe bij draagt. Mooi moment wel te pakken. Even rechtzetten nog
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Zeker een heel mooi en bijzonder moment.

Comment

hartelijk dank voor de goede reacties morgen volgt er nog eentje
                        ik heb wel jullie hulp nodig voor deze foto recht te zetten met welk punt hou ik juist rekening
                        mvg martine

Comment

Geprobeerd via de vin. Indien je dit weg wil zeg het maar.
                          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
                            ...........ik heb wel jullie hulp nodig voor deze foto recht te zetten met welk punt hou ik juist rekening
                            Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                            X