update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
En toen de bladeren gevallen waren zagen ze.....
Collapse
X
-
-
Re: En toen de bladeren gevallen waren zagen ze.....
Een mooie Sien, wat ik wel nog zou doen is (in lr, ik dacht dat je daar ook mee werkte,, de Wb aanpassen (iets minder warmte) en dan de schaduwen nog oplichten(zie histogram) en ik vind dat die dan nog beter wordt.
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtEen mooie Sien, wat ik wel nog zou doen is (in lr, ik dacht dat je daar ook mee werkte,, de Wb aanpassen (iets minder warmte) en dan de schaduwen nog oplichten(zie histogram) en ik vind dat die dan nog beter wordt.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
up is beter Sien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Wat een mooi gebouw Sien! Knappe update hoor!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Voor mij ook de upNIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro
Comment
-
Ik vind dat er in de up te veel opgelicht werd. In de eerste foto zie je zo mooi het contrast van het licht op de binnenplaats, de aandachtstrekker in deze foto. Ook de lichtspeling op de blaadjes en takken door de zon belicht vind ik origineel veel beter tot hun recht komen. Voor mij gaat dit nu grotendeels verloren in de up. Ik denk met wat zuiniger oplichten de realiteit wat beter benaderd wordt. De voorgevel staat niet in het volle licht, laat daar maar wat schaduw blijven voor mij.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtIk vind dat er in de up te veel opgelicht werd. In de eerste foto zie je zo mooi het contrast van het licht op de binnenplaats, de aandachtstrekker in deze foto. Ook de lichtspeling op de blaadjes en takken door de zon belicht vind ik origineel veel beter tot hun recht komen. Voor mij gaat dit nu grotendeels verloren in de up. Ik denk met wat zuiniger oplichten de realiteit wat beter benaderd wordt. De voorgevel staat niet in het volle licht, laat daar maar wat schaduw blijven voor mij.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtIk vind dat er in de up te veel opgelicht werd. In de eerste foto zie je zo mooi het contrast van het licht op de binnenplaats, de aandachtstrekker in deze foto. Ook de lichtspeling op de blaadjes en takken door de zon belicht vind ik origineel veel beter tot hun recht komen. Voor mij gaat dit nu grotendeels verloren in de up. Ik denk met wat zuiniger oplichten de realiteit wat beter benaderd wordt. De voorgevel staat niet in het volle licht, laat daar maar wat schaduw blijven voor mij.
Mvg
Suske
Comment
Comment