Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De groeten uit Gent+up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De groeten uit Gent+up

Nog eentje uit mijn geboortestad. Normaal mocht het winteren, het leek op een lenteavond. Je kon er op de hoofden lopen die zondag, best gezellig.

S 1/30- F10- Iso160- 24mm.

Update, ruis die er volgens mij nog niet volledig uit is ik zie nu vlekken, het perspectief aangepast.
    Ruis met de 7D is wel heel erg aanwezig in mijn foto's. Met de 40D was dat aanzienlijk minder dacht ik.

Bedankt om te kijken
    Last edited by Anaisje; 23 november 2014, 19:49. Reden: update
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: De groeten uit Gent

Mooi Gent, mooie foto met die blauwe lucht.
    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Comment

Mooi stadstafereeltje

Mvg Yves.
      What you see is what you get

Comment

Mooi, en recht voor zijn raap !
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

mooi maar wel een pak ruis in de lucht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            mooi maar wel een pak ruis in de lucht.
            grt,bouk.
            Vind ik ook.
            Ik heb zo ook de indruk dat een lenscorrectie aangewezen zou zijn. Linker gebouw helt over naar links, rechter topgevel lijkt me naar rechts te kantelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
              Ik heb zo ook de indruk dat een lenscorrectie aangewezen zou zijn. Linker gebouw helt over naar links, rechter topgevel lijkt me naar rechts te kantelen.
              ik volg hier.

Comment

Re: De groeten uit Gent+up

Bedankt om te schrijven