Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het afdakje staat van de over verscherping te trillen.
Ben bang dat je ook flink te keer bent gegaan met de diverse schuifjes.
Bedankt voor je reactie.
Kan het zijn dat je helderheid aanzien hebt voor verscherping?
De foto is niet verscherpt in de nabewerking, kwam zo uit de camera.
Wat ik wel aangepast heb zijn de hooglichten -80 en de schaduwen +80. Verder nog zwarte tinten +30.
Helderheid stond bij de eerste foto op +55, bij de update op 0.
Groetjes,
Ronald.
Ronald De Neve - Leef het moment, bewaar de herinnering.
Re: Rustig plaatsje om de boterhammetjes op te eten
Je eerste vind ik toch niet slecht hoor. Er zit geen extreme verscherping op en ja, door het optrekken van de algemene helderheid vertekend het wel eens. Het enige minpuntje is je standpunt. Ik zou hier zoeken, kijken en al duurt het 15 minuten(prévisualisatie) naar een wat extremer standpunt. Lager en iets verderaf als het mogelijk was geweest
Je eerste vind ik toch niet slecht hoor. Er zit geen extreme verscherping op en ja, door het optrekken van de algemene helderheid vertekend het wel eens. Het enige minpuntje is je standpunt. Ik zou hier zoeken, kijken en al duurt het 15 minuten(prévisualisatie) naar een wat extremer standpunt. Lager en iets verderaf als het mogelijk was geweest
Re: Rustig plaatsje om de boterhammetjes op te eten
De structuur van het hout bij de originele vind ik er mooier uitkomen.
Ik zie nergens oververscherping. Nog sterker : Er kan nog wel wat verscherping bij. (heb het zelf geprobeerd)
Comment