Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
F*ck the bleuzweem, het origineel is zeer goed, compo, onderwerp, allemaal zaken om jaloers op te zijn. Gewoon een superfoto, die in zwart-wit ook potten zou breken.
Oeps, dit is beginnershoek, daar ziften we muggen, ben alweer weg.
Ps: olivetti, verlies je tijd hier niet, soul kennen ze niet.
Persoonlijk zou ik van boven gecropt hebben en gewacht tot er iemand in het straatbeeld verscheen. Dan heb je een mooie streetlife foto, dit is wel persoonlijk, als jij hem goed vind ok. Zou ook mooi zijn bij zwart wit omzetting
F*ck the bleuzweem, het origineel is zeer goed, compo, onderwerp, allemaal zaken om jaloers op te zijn. Gewoon een superfoto, die in zwart-wit ook potten zou breken.
Oeps, dit is beginnershoek, daar ziften we muggen, ben alweer weg.
Ps: olivetti, verlies je tijd hier niet, soul kennen ze niet.
Dank je Lieven voor de complimenten. Tja, beginnershoek bij gebrek aan iets dat de lading beter dekt zoals bijvoorbeeld "Algemeen".
Ik zie in de beginnershoek ook veel fotografen die plaatjes maken waar ik veel bewondering voor heb en vind het Forum onderdeel beginners voor hen helemaal fout. Enfin, het is een oude discussie...
Persoonlijk zou ik van boven gecropt hebben en gewacht tot er iemand in het straatbeeld verscheen. Dan heb je een mooie streetlife foto, dit is wel persoonlijk, als jij hem goed vind ok. Zou ook mooi zijn bij zwart wit omzetting
Dank voor de reactie Jos. Ik snap wat je bedoelt maar dat wilde ik persé niet. Het ging mij om het contrast: het licht, de kleuren, de lelijke etalage et cetera.
Tja, beginnershoek bij gebrek aan iets dat de lading beter dekt zoals bijvoorbeeld "Algemeen".
Ik zie in de beginnershoek ook veel fotografen die plaatjes maken waar ik veel bewondering voor heb en vind het Forum onderdeel beginners voor hen helemaal fout. Enfin, het is een oude discussie...
Waarbij de zoveelste knuppel heel misschien wat leven brengt. Blijven 'plakken' voor wat extra reactie's lijkt op in 4de provinciale C blijven voor de pinten, het is een optie. Maar dit is een fotografie-forum, het gaat niet om de schouderklopjes, en in dit onderdeel om fotografen die een duwtje of wat richting nodig hebben, en dan op een hoger niveau gaan werken.
Heel eerlijk, hoe meer concurrentie hoe liever, kom maar op, in de juiste forum-onderdelen, dus een warme oproep om wat meer gespreid te gaan werken.
Waarbij de zoveelste knuppel heel misschien wat leven brengt. Blijven 'plakken' voor wat extra reactie's lijkt op in 4de provinciale C blijven voor de pinten, het is een optie. Maar dit is een fotografie-forum, het gaat niet om de schouderklopjes, en in dit onderdeel om fotografen die een duwtje of wat richting nodig hebben, en dan op een hoger niveau gaan werken.
Heel eerlijk, hoe meer concurrentie hoe liever, kom maar op, in de juiste forum-onderdelen, dus een warme oproep om wat meer gespreid te gaan werken.
Zo is het en je hebt wat mij betreft helemaal gelijk. Naast "beginnershoek" misschien "gevorderdenhoek" en/of een "showcasehoek"?
Wie beslist er dan of iemand kan doorstromen.....?
Het gaat om 'loslaten' en 'verkennen' en 'nieuwe uitdagingen'. De enige die kan beslissen is de maker, de keuze is tussen 'meer van hetzelfde' of 'meer uitdagingen'.
Comment