Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Economical Shoestore met een update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The Economical Shoestore met een update

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
    Het gaat om 'loslaten' en 'verkennen' en 'nieuwe uitdagingen'. De enige die kan beslissen is de maker, de keuze is tussen 'meer van hetzelfde' of 'meer uitdagingen'.
    Zolang de verantwoordelijken geen beleid aanpassen op de spelregels in beginnershoek is deze discussie (hier) volledig onzinnig. Loslaten, tja ok kan ik begrijpen, maar ook niet gemakkelijk voor sommigen Ach, wat maakt het uit? Gevorderden-hoeken voldoende aanwezig en SC zat hieronder, alleen sommigen voelen zich niet eens goed genoeg als fotograaf om zich in SC te nestelen en zijn te kritisch op zichzelf misschien? Kan toch?? Ik heb een half jaar terug deze discussie in Chit-Chat al eens aangezwengeld en ga eens kijken naar de reactie's?

On topic: Ik zou het kleurpallet eens aanpakken en daarna een omzetting wagen naar z/w zoals Lieven al voorstelde, denk dat het wel wat zou kunnen worden Ben verder wel gecharmeerd van je update
    Last edited by Guest4; 17 november 2014, 18:39. Reden: Een S achter de een geplaatst (EENS)

Comment

Lieven Lema heeft volledig gelijk.

Als beginner durf ik amper nog een foto te uploaden. Zeker 70% van wat hier verschijnt is geen beginnerswerk meer. Er zijn genoeg categorieën waar die foto's wat verderop thuishoren. Aan de maker om te beslissen of het past binnen showcase of fotobeoordeling.

OT: mooi straatbeeldje, had m.i. nog mooier geweest met een persoon die er rechts of links voorbijliep

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
        Waarbij de zoveelste knuppel heel misschien wat leven brengt. Blijven 'plakken' voor wat extra reactie's lijkt op in 4de provinciale C blijven voor de pinten, het is een optie. Maar dit is een fotografie-forum, het gaat niet om de schouderklopjes, en in dit onderdeel om fotografen die een duwtje of wat richting nodig hebben, en dan op een hoger niveau gaan werken.
        Heel eerlijk, hoe meer concurrentie hoe liever, kom maar op, in de juiste forum-onderdelen, dus een warme oproep om wat meer gespreid te gaan werken.
        Daar sta ik helemaal achter zie, te veel steengoede foto's in de beginnershoek schrikt de echte beginner af.
        Ook een warme oproep om de categorieën eens te herbekijken, met sommige foto's weet ik ook niet waar ze te plaatsen.

On topic, dit is een prachtige foto die ik zelf graag zou gemaakt hebben.
        Proficiat.
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Zeer mooi.

De update is

Comment

Verkeerde post sorry
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

Dank voor alle fijne reacties. De zwartwit versie was wat mij betreft geen succes. Geprobeerd maar er sprong niet echt iets uit dat de moeite was
              http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                Dank voor alle fijne reacties. De zwartwit versie was wat mij betreft geen succes. Geprobeerd maar er sprong niet echt iets uit dat de moeite was
                Allé Ollike, mijn grote vriend uit het hoge noorden En dit dan? Kijk eens wat eruit springt in het midden, kwestie van de kleur in de etalage wat op te waarderen.. Heb je silver efex pro??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  Allé Ollike, mijn grote vriend uit het hoge noorden En dit dan? Kijk eens wat eruit springt in het midden, kwestie van de kleur in de etalage wat op te waarderen.. Heb je silver efex pro??
                  Dat heb je mooi gedaan Guy! Hier springt de "The Economical Shoestore" er wel uit! Nee, ik heb nog geen Silver efex. Ik ga eens op onderzoek..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                    Dat heb je mooi gedaan Guy! Hier springt de "The Economical Shoestore" er wel uit! Nee, ik heb nog geen Silver efex. Ik ga eens op onderzoek..
                    Ik stuur je een pm waar je hem voor een habbekrats in download of schijfje kunt aanschaffen.. Het hele NIK pakket ... Vraag het maar aan Marie-Anne..
                    Last edited by Guest4; 19 november 2014, 16:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                      Ik stuur je een pm waar je hem voor een habbekrats in download of schijfje kunt aanschaffen.. Het hele NIK pakket ... Vraag het maar aan Marie-Anne..
                      Dan ga ik nog niet op onderzoek..

Comment

Alle twee prachtige platen, zowel de kleuren- als de zw/w van Guy.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                          Alle twee prachtige platen, zowel de kleuren- als de zw/w van Guy.
                          Thnx JPR

Comment

Working...
                          X