Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waar zouden ze het over hebben...?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Waar zouden ze het over hebben...?
een mooie, al ist iets te krap op het onderkader.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichteen mooie, al ist iets te krap op het onderkader.
grt,bouk.
Comment
-
een mooie z/w maar moet hier wel volgen.
Grts Dirk__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichteen mooie, al ist iets te krap op het onderkader.
grt,bouk.
Tof beeld
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtal ist iets te krap op het onderkader.
Met kinderen heb je helaas geen herkansing, want het moment is zo weer voorbij...
Ik ga eens kijken of ik nog een andere heb, dus morgen misschien...Last edited by Thomas79; 15 november 2014, 11:56.
Comment
-
er hoeft niet meer weg op. De kadrering is goed zoals ze is. Het onderwerp is de interactie tussen de kinderen en niet waar naar toe.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk bericht'k weet het. Is in het origineel ook zo, dus helaas niets meer aan te doen vrees ik.
Met kinderen heb je helaas geen herkansing, want het moment is zo weer voorbij...
Ik ga eens kijken of ik nog een andere heb, dus morgen misschien...
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Ik vind het moment schitterend. Wekt bij mij zowat het gevoel op van grote zus die het kleintje wat gerust wil stellen tijdens het lange wandelen.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Heel mooi moment vastgelegd, eventuele 'onvolkomenheden' neem ik er dan graag bijFLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
-
Mooi beeld en omzetting, ik volg ivm het iets te krap aan het kader. De tip van JPR volgende keer eens toepassen.
Mvg john
Comment
Comment