Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Zonder deze reactie gelezen te hebben dacht ik net hetzelfde.
Maar het is nu ook al een heel mooi tweeluik hoor.
Zo had ik het eerst ook gedaan maar dat vond ik te saai dus heb ik zo gecropt dat de verticalen van het raam van de tweede tussen de verticalen van de eerste staan.
Bedankt aan allen voor de reacties!
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Beiden mooi. Met een identiek zicht op de stad was dit 'tweeluik' misschien nog sterker geweest.
Ook ik dacht dit dadelijk (zonder de reacties te lezen ), Ook Eddy zijn opmerking om het canvas wat te vergroten en een stukje lucht bij te plakken zou ik toepassen.
Al bij al, toch een zeer knap tweeluik, wat zeker ook afzonderlijk goed zougeweest zijn.
Comment