Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig beeld, als ik toch nog iets kan opmerken is het dat zwarte puntje onderaan ietwat rechts van het centrum. Dit kan makkelijk weggekloond worden.
Hopelijk zien we dit beeld nog opduiken!
Prachtige foto die ik nog liever zie met zwarte achtergrond, dan wordt hij nog rustiger.
mvg,
Eddy
Ook mijn gedacht. Ik kijk altijd op BD classic achtergrond en toen ik uit nieuwsgierigheid voor deze eens de zwarte achtergrond koos ging er precies een andere wereld voor me open.
Wat een verschil door het verschil in achtergrond. Weinig kleur, maar desondanks een heel mooie foto.
Comment