Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twijfelaarke ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Twijfelaarke ...

... dus jullie mening wordt op prijs gesteld

Re: Twijfelaarke ...

ook bij mij een twijfelaar.
    Ik zou donkere delen iets oplichten, maar misschien krijg je dan teveel beweging, wat op dit plein niet echt misstaat.
    IK denk dat je het perspectief hebt willen verbeteren, maar de toren heeft volgens mij een rare vorm, of is hij werkelijk zo, dan verontschuldig ik mij ?
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Ik twijfel ook over de vorm van de toren, maar ik ken de realiteit niet natuurlijk.
      Verder is de beweging van de wolken hier niet mijn smaak.
      https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

Met de minaret is er niets mis; maar de wolken vallen niet in mijn smaak.
        Mvg
        Suske

Comment

te hoog (in getal) diafragma en te lang belicht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind de instellingen niet verkeerd en zeker je diafragma is prima bij dit beeld, en ik ken fotografen die nog verder diafragmeren. Misschien een klein beetje het hooglicht terughalen wat de foto meer sfeer meegeeft en onderzijde galerij 'ietsie' meer oplichten/contrast en wat surrialisme inbrengen(wat altijd bij is in effect) Met deze verlichtingen wil ik mijn witbalans wel eens op 'kunstlicht' zetten en dan maak ik er nog eentje op 'aut'.
            Last edited by Guest4; 11 november 2014, 17:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
              IK denk dat je het perspectief hebt willen verbeteren, maar de toren heeft volgens mij een rare vorm, of is hij werkelijk zo, dan verontschuldig ik mij ?
              Je moet je niet verontschuldigen. Ik heb inderdaad een perspectief correctie gedaan waardoor de toren korter oogt dan hij werkelijk is.
              Dát was dan ook de reden waarom ik twijfelde over deze foto. De sluitertijd, de wolkjes, het diafragma en de rest is een bewuste keuze en volledig mijn smaak.
              Wel een goede tip van MG betreffende de galerij. Maar ik denk dat de foto gewoon de prullenbak in gaat want ... nu twijfel ik niet meer

Mercikes voor jullie eerlijke meningen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                Je moet je niet verontschuldigen. Ik heb inderdaad een perspectief correctie gedaan waardoor de toren korter oogt dan hij werkelijk is.
                Dát was dan ook de reden waarom ik twijfelde over deze foto. De sluitertijd, de wolkjes, het diafragma en de rest is een bewuste keuze en volledig mijn smaak.
                Wel een goede tip van MG betreffende de galerij. Maar ik denk dat de foto gewoon de prullenbak in gaat want ... nu twijfel ik niet meer

Mercikes voor jullie eerlijke meningen
                .
                mvg Bruno D.G.
                Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Working...
                X