Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
aalscholver..
Collapse
X
-
-
Re: aalscholver..
Voor mij de tweede, maar heb die toch eens in lr binnengehaald voor volgens mij een paar kleine verbeteringen. Indien je het niks vind en de link weg wil laat gerust iets weten.
Ik heb;
een beetje contrast toegevoegd
schaduwen en zwarte tinten een beetje opgelicht
en de snavel plaatselijk een beetje verdonkerd om beter detail te verkrijgen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtVoor mij de tweede, maar heb die toch eens in lr binnengehaald voor volgens mij een paar kleine verbeteringen. Indien je het niks vind en de link weg wil laat gerust iets weten.
Ik heb;
een beetje contrast toegevoegd
schaduwen en zwarte tinten een beetje opgelicht
en de snavel plaatselijk een beetje verdonkerd om beter detail te verkrijgen
https://flic.kr/p/q1rSx2
Comment
-
Voor mij ook een voorkeur voor de eerste. Echt mooi !
De link is zeker de moeite waard Goed gedaan
@ MGfoto : Graag zou ik willen weten, waarom de ruis uit het blauw halen zo verkeerd is.
Een kwestie van smaak, misschien ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtVoor mij ook een voorkeur voor de eerste. Echt mooi !
De link is zeker de moeite waard Goed gedaan
@ MGfoto : Graag zou ik willen weten, waarom de ruis uit het blauw halen zo verkeerd is.
Een kwestie van smaak, misschien ?Last edited by Guest4; 10 november 2014, 22:29.
Comment
-
idd, vooral de eerste is mooi en scherp.
Heb eens de scholver geselecteerd, selectie omgedraaid en dan door noiseware gedraaid, het resultaat vond ik toch wel goed hoor
Comment
-
-
Ik schiet spontaan in de lach bij je eerste. Wat een leuke blik heeft die zeg!
Zat je dichtbij? Want dat is echt wel scherp!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtProbeer het eens Johan en je vraag is beantwoordNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment