Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Doorkijk van de Taliskerbrug op het eiland skye schotland.
Re: Doorkijk van de Taliskerbrug op het eiland skye schotland.
Ik kan het niet weten wat er rechts afspeelt, daar is geen aanvulling bij gegeven, daarom beoordeel ik het op mijn kijk
Jammer dat je de doorkijk niet volledig in beeld hebt en eventueel met ander standpunt. Je had dan wel zeker een nog mooiere dieptewerking bekomen. Verder ziet het er goed uit met een leuke scherpte waar ik het wil
Re: Doorkijk van de Taliskerbrug op het eiland skye schotland.
ik vind em mooi zo, de boog hoeft er van mij niet helemaal op
wel zie ik een duidelijke magentarand (CA) aan de boog, gemakkelijk op te lossen door de saturatie op het magenta kanaal van een hue/saturatie laag op 0 te zetten
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
ik vind em mooi zo, de boog hoeft er van mij niet helemaal op
wel zie ik een duidelijke magentarand (CA) aan de boog, gemakkelijk op te lossen door de saturatie op het magenta kanaal van een hue/saturatie laag op 0 te zetten
Ik volg hier. Het is perfect verwoord ook .
Typisch het soort foto's waar ik van hou, met niet al te veel poespas een mooi landschap weergeven.
Comment