Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Dirt Sand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Red Dirt Sand

Bedankt om te kijken

Focuslengte 18 mm
    Belichting 1/800
    F-nummer f/13
    ISO 400
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Re: Red Dirt Sand

Oei oei Bruno, mijn ogen doen wat pijn van de felle kleuren van de lucht en het zand...
    Misschien dat er ook wel liefhebbers zijn voor deze kleuren, maar ik ben er jammer genoeg niet bij .
    Vraag me ook af waarom je hier, in duidelijk heldere omstandigheden, iso 400 hebt gebruikt ?

Comment

Mooie foto, maar inderdaad ook wat te felle kleuren naar mijn mening

Comment

Mooi uitzicht had je daar....
        De kleuren zijn inderdaad nogal uitgesproken, maar jij kan best beoordelen of deze realistisch zijn.
        Vooral over het blauwe heb ik mijn twijfels (zie het 'wit' van de wolken).
        https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

mooi plaatje, en aan die kleuren moest ik op 1 van de andere sites, (waar ik ook lid ben) wennen.
          ze hebben daar gewoon andere kleuren in de natuur.

grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Aan allen bedankt voor de reactie's.

400 was vergeten omdat ik uit de schaduw kwam .
            De kleur daar moet je echt aan wennen.
            Ik plaats er hier één bij recht uit het doosje niets aan bewerkt.
            Het hangt echt af hoe de zon er op dat moment bij staat.
            Ik moet toegeven dat ik wat meer contrast en een klein beetje saturatie heb toegevoegd aan de originele, toch misschien te ver getrokken aan de schuif.
            Maar hier dus het voorbeeld van één uit het doosje " het is wel niet echt iets speciaals, het is enkel om de kleuren te laten zien".
            Op Hawaii heb je dat ook ik heb ooi eens eentje geplaatst hier http://forum.belgiumdigital.com/f66/...rt-394325.html

Last edited by Bruno D.G.; 8 november 2014, 10:45.
            mvg Bruno D.G.
            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
              Aan allen bedankt voor de reactie's.

400 was vergeten omdat ik uit de schaduw kwam .
              De kleur daar moet je echt aan wennen.
              Ik plaats er hier één bij recht uit het doosje niets aan bewerkt.
              Het hangt echt af hoe de zon er op dat moment bij staat.
              Ik moet toegeven dat ik wat meer contrast en een klein beetje saturatie heb toegevoegd aan de originele, toch misschien te ver getrokken aan de schuif.
              Maar hier dus het voorbeeld van één uit het doosje " het is wel niet echt iets speciaals, het is enkel om de kleuren te laten zien".
              Deze verklaart reeds één en ander, wel héél felle kleuren. Nog eens eentje waar ik het mis had met mijn comment, maar soit, het was mijn mening, en ik ben er nog nooit geweest .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Deze verklaart reeds één en ander, wel héél felle kleuren. Nog eens eentje waar ik het mis had met mijn comment, maar soit, het was mijn mening, en ik ben er nog nooit geweest .
                No prob, kom maar op met de opmerkingen hoor.
                Liever dat, dan geen, anders kunnen we niet "groeien" in onze foto's maken .
                mvg Bruno D.G.

Comment

Working...
                X