Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De curven met wandelaars op het juiste moment in beeld gebracht. Prachtige compo gemaakt hier, de mist zorgt voor de sfeer. Het omzetten in Z/W is een goede keuze, de kleuren leiden niet af van de mooie compo.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Een heerlijke foto om naar te kijken en te mijmeren.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
wel mooi maar:
wat meer detail in de bomen, zoals bij de middelste boom aan de onderkant.
en een optie is spiegelen.
grt,bouk.
PS:
is deze genomen met je D700...?
in je exif staat nl nooit je camera en hier wel..?
Last edited by bouk; 7 november 2014, 15:54.
Reden: njhnb,l
Heel mooie zwart wit, met een heel mooie compo en sfeer.
Je reputatie kennende, heb je waarschijnlijk een goede reden om de slinger er niet compleet op te hebben ?
wel mooi maar:
wat meer detail in de bomen, zoals bij de middelste boom aan de onderkant.
en een optie is spiegelen.
grt,bouk.
PS:
is deze genomen met je D700...?
in je exif staat nl nooit je camera en hier wel..?
1. Als er mist hangt is het normaal dat men minder detail ziet in die bomen.
2. Waarom spiegelen? Ik zie geen enkele reden, integendeel.
3. Foto is van een hele tijd geleden genomen met mijn D700 en nu de omzetting gedaan met Tonality Pro.
Of mijn exif nog in de foto staan heeft te maken met welke software ik die bewerk, ik vermeld ze wel altijd.
mvg,
Eddy
Alles is zowat geschreven over deze foto eddy, maar wat ik wel een beetje eigenaardig vind, is dat de bomen in de rechterbovenhoek er zo "grijzig en wolkig" uitzien (als je begrijpt wat ik bedoel, want ik weet niet hoe het anders te omschrijven, en die geleerde technische omschrijvingen zijn niet aan mij besteed ).
Door de mist kan dit niet, denk ik toch, want dit heb je enkel bij die rechtse boom, die linkse die ook verder staat heb je dit niet.
Ik krijg de indruk dat er rechts ferm gecloond werd, ik kan volledig verkeerd zijn, maar zoals ik reeds schreef, ik krijg die indruk.
Verder is het voor mij persoonlijk een heel mooie plaat.
Comment