Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Helaas....afgebroken.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Helaas....afgebroken.....

    cafeetje moest plaatsmaken (voor appartementen?) in Lier


  • #2
    Re: Helaas....afgebroken.....

    Een heel ander zicht zo he, wat een open ruimte daar....
    Nu zie ik wel tenminste wie er uit de Ros Beiaardstraat komt gedraaid... heb daar een paar jaar gewoond trouwens.
    Cafeetje met karakter was het. Net zoals, in die Ros Beiaardstraat zoals ik zei, café Pallieter, ofte de Saps, ook al plat en vervangen door luxe-appartementen.
    EN iets verder de Sionskazerne, ook al plat voor appartementen... leve Lier. :/

    Je foto weekt wat los, je ziet het

    IZ.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

    Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

    Comment


    • #3
      Re: Helaas....afgebroken.....

      Gelukkig zijn er nog het Goed Voorbeeld en het Kruiske.....mijn twee favorieten als ik in Lier kom.

      Comment


      • #4
        Re: Helaas....afgebroken.....

        Ik kom meestal in het rock-café Roadhouse in de Florent Van Cauwenberghstraat

        IZ.
        For Greater Good - Ambient Music for the Masses

        Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

        Comment


        • #5
          Re: Helaas....afgebroken.....

          Jij hebt gelukkig nog de foto Klein tikkie de foto naar voren kantelen en dan staat de gevel mooi recht. Je witte tinten(bij omzetting) niet te ver uit je histgram laten verdwijnen een beetje terughalen en dan zie je het betere detail in het wit.

          Comment


          • #6
            Re: Helaas....afgebroken.....

            Net iets te hard voor mij, leuk dat je ook een deel van de binnenkant nog kan zien door het rechter raam.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment

            Working...
            X