Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfstlicht.
Collapse
X
-
-
Re: Herfstlicht.
Heerlijke foto.
om er zo in te stappen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtHeerlijke foto.
om er zo in te stappen.
grt,bouk.Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtzeer mooi van kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtzeer mooi van kleur.
Goed gedaan
Comment
-
-
Prachtige uitnodigende fotografie. Geeft inderdaad 'goesting' om te gaan wandelen, en een foto die spreekt of uitnodigt tot, dat is wel de bedoeling hé, dus.
Alleen zou ik persoonlijk nog eens kijken naar de blauwe schijn op de bladeren van de struiken links en rechts van het pad, want die is nogal uitgesproken hier.
Aan de compo helemaal niks doen, is dik in orde zoals nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtInderdaad, mooie kleuren.
Goed gedaan
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtLeuke herfstfoto idd.Weet het niet zeker, maar onder klein reepje eraf? Als het niets is, dan ook niet doen hoor
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIk wil gaan wandelen! Een foto met effect dus!
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtPrachtige uitnodigende fotografie. Geeft inderdaad 'goesting' om te gaan wandelen, en een foto die spreekt of uitnodigt tot, dat is wel de bedoeling hé, dus.
Alleen zou ik persoonlijk nog eens kijken naar de blauwe schijn op de bladeren van de struiken links en rechts van het pad, want die is nogal uitgesproken hier.
Aan de compo helemaal niks doen, is dik in orde zoals nu.
Comment
-
Of er is iets mis met mijn scherm of ogenIk zie op deze foto hetzelfde opduiken als in de foto van Lagrange
Terug dat soort raster, vooral merkbaar in de groene en gele bladeren die licht vangen.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtOf er is iets mis met mijn scherm of ogenIk zie op deze foto hetzelfde opduiken als in de foto van Lagrange
Terug dat soort raster, vooral merkbaar in de groene en gele bladeren die licht vangen.
Comment
-
-
Hier is je diafragma voldoende hoorEn JP ik bedoelde niet dat je de foto moest snijden en wat een ander steeds schrijft t.a.v. mijn comment trek ik me niet zoveel van aan hoor.. Dat gat kun je wegtoveren
Maar wat is er nu mis met een 16:9 beeldverhouding bij landschapppen. Ik werk met de beste natuurfotograaf van Nederland samen, die al vele prijzen, ook in de USA heeft behaald met zijn foto's en velen zijn allemaal in 16:9 verhouding gesneden hoor. Juist hierdoor zal je foto een mooiere dieptewerking bekomen.
Hier een voorbeeld en dat wat anais bedoelde is nu grotendeels verdwenen door iet meer contrast in je foto te brengen waardoor ook je schaduwen beter zichtbaar worden...
Last edited by Guest4; 5 november 2014, 11:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtHier is je diafragma voldoende hoorEn JP ik bedoelde niet dat je de foto moest snijden en wat een ander steeds schrijft t.a.v. mijn comment trek ik me niet zoveel van aan hoor.. Dat gat kun je wegtoveren
Maar wat is er nu mis met een 16:9 beeldverhouding bij landschapppen. Ik werk met de beste natuurfotograaf van Nederland samen, die al vele prijzen, ook in de USA heeft behaald met zijn foto's en velen zijn allemaal in 16:9 verhouding gesneden hoor. Juist hierdoor zal je foto een mooiere dieptewerking bekomen.
Hier een voorbeeld en dat wat anais bedoelde is nu grotendeels verdwenen door iet meer contrast in je foto te brengen waardoor ook je schaduwen beter zichtbaar worden...
Comment
-
Sorry om wat laat op terug te komen. Ik zie dat je de foto van Lagrange ook al gevonden hebt. Met het voorbeeld van MG is het probleem veel minder tot niet zichtbaar geworden.
Zelf kon ik niet de vinger leggen op wat er juist mis ging. Mijn kennis en ervaring zijn daar te ontoereikend voor. Ik kan enkel meegeven hoe ik het zie en het proberen te omschrijven. Ik was wel wat verwonderd dat niemand daar enige blokjesvorming zag of vermeldde. Ik ben al blij dat MG er de vinger wel op kon leggen en het dus ook zag. Tevens de oplossing kon aanreiken.
Je zou zo nog schrik krijgen dat je ogen je in de steek laten om verder op foto's te kunnen reageren.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtSorry om wat laat op terug te komen. Ik zie dat je de foto van Lagrange ook al gevonden hebt. Met het voorbeeld van MG is het probleem veel minder tot niet zichtbaar geworden.
Zelf kon ik niet de vinger leggen op wat er juist mis ging. Mijn kennis en ervaring zijn daar te ontoereikend voor. Ik kan enkel meegeven hoe ik het zie en het proberen te omschrijven. Ik was wel wat verwonderd dat niemand daar enige blokjesvorming zag of vermeldde. Ik ben al blij dat MG er de vinger wel op kon leggen en het dus ook zag. Tevens de oplossing kon aanreiken.
Je zou zo nog schrik krijgen dat je ogen je in de steek laten om verder op foto's te kunnen reageren.
Dat vind ik het leuke aan het forum hier, dat er toch mensen bestaan die iemand willen helpen.
Comment
Comment