Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oh, neen geen ramptoerist, ik zat gezellig in 't zwembad en plots hoorde ik een doffe knal, ik keek rond en zag die enorme zwarte rook, nadien ging het snel......lopen uit het zwembad richting fototoestel en dan richting boot natuurlijk....
De mensen konden tijdig wegspringen en werden 'opgevist' door een ander bootje uit de buurt. De brandweer kwam nadien met de boot ter plaatse, zeker 30 minuten later en met de tuinslang, de boot zonk.....
Een halfuur dus om foto's te maken
Mooie compositie met de diagonale rookpluim
Peter
Oh, Peter, die brandweer stelde niets voor, een dom bootje met een tuinslang die zelf niet deftig spoot, mijn slechtste tuinslang thuis spuit nog beter.....
Ik had zelf geen zin om die te fotograferen, niks speciaals...
Comment