In het bijna complete donker gefotografeerd, achterwand zijn spiegelruiten
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Modern stilleven - experiment
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Modern stilleven - experiment
Geslaagd, beetje spijtig van de raamstijlen in de BG, vooral dan die naast de fles.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtGeslaagd, beetje spijtig van de raamstijlen in de BG, vooral dan die naast de fles.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josdevos Bekijk berichtNaar mijn smaak iets te donker, externe flash zou een beter belichting geven.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Dank voor de reacties. De bedoeling was dat de foto donker zou zijn, zo donker als op het moment van fotograferen. Een flits, spiegelende glazen achterwand had het voor mij verpest denk ik.
Het was een experimentje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtik heb hem even binnen gehaald en opgelicht ( donkere delen ).
Is in mijn ogen ook iets beter als hij lichter is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtLeuk, je mag hem wel in jouw reactie plaatsen hoor..
Lighten Shadows +6 in PS, hoe licht je hem wil maken hangt van persoonlijke smaak af natuurlijk.mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Bruno, dank je wel.
Flink lichter en misschien wel beter. De weerspiegeling van de fles is in ieder geval verrassend beter geworden
Comment
Comment