Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De blik van een onschuldig kind.
Collapse
X
-
-
Re: De blik van een onschuldig kind.
Spreekt mij niet aan. Ik vind het licht te hard en te direct. Ik zie te weinig van de ogen van het "onschuldig" kind. Dit lijkt op het gebruik van de ingebouwde flitser. Deze geeft bijna nooit flaterende foto's alleen als invulflits is dezw vaak goed te gebruiken. Verder is de foto wel geslaagd."The important thing is not the camera but the eye..............
but the camera helps "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slimpie Bekijk berichtSpreekt mij niet aan. Ik vind het licht te hard en te direct. Ik zie te weinig van de ogen van het "onschuldig" kind. Dit lijkt op het gebruik van de ingebouwde flitser. Deze geeft bijna nooit flaterende foto's alleen als invulflits is dezw vaak goed te gebruiken. Verder is de foto wel geslaagd.
@yves23 bedankt voor de reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slimpie Bekijk berichtProbeer de flits eens te bouncen via de muur als deze wit is of via plafond.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door slimpie Bekijk berichtHad we al iets geholpen. En dan onder een hoek van 45 graden. Probeer maar eens uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk berichtZiet er niet zo onschuldig uit,maar het genre spreekt me niet aan alhoewel Haaloween dicht bij is.
Mvg
Suske
Comment
Comment