Na lange tijd nog eens iets met jullie delen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Debby by night
Collapse
X
-
-
Re: Debby by night
Deze foto is gemaakt met vrij hoge iso (1250) met de 58mm aan f1.8 en 1/50 sluiter om de achtergrond genoeg belicht te krijgen. Foto rechts staat vrij hoog een flits met paraplu en een lichtgele gel en foto links was een witte muur waar ik een 2de flits op bounce. Witbalans gezet met enkel de gele flits.If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Comment
-
Mooie uitleg
Prachtige foto, model mooi los en de drukke achtergrond toch niet te druk.
Heel sfeervol beeld
Comment
-
mooi gedaan en een lekker meewerkende achtergrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie foto Kenneth, knap gedaan.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KVM77 Bekijk berichtWitbalans gezet met enkel de gele flits.
Btw: model heeft verdomd veel weg van Eva LongoriaNikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
Mijn fotoalbums
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KVM77 Bekijk berichtDeze foto is gemaakt met vrij hoge iso (1250) met de 58mm aan f1.8 en 1/50 sluiter om de achtergrond genoeg belicht te krijgen. Foto rechts staat vrij hoog een flits met paraplu en een lichtgele gel en foto links was een witte muur waar ik een 2de flits op bounce. Witbalans gezet met enkel de gele flits.
Comment
-
knap gedaan, mooie sfeer weten te scheppen.
Comment
-
-
-
mooi in beeld gebracht,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Bedankt voor de fijne reacties!
Oorspronkelijk geplaatst door timdelma Bekijk berichtIk ben een beginnende flitser hoor, dus excuseer me voor de vraag: wat bedoel je hier precies mee?
Btw: model heeft verdomd veel weg van Eva Longoria
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtHeel mooi . Wat is het blinkertje bij het oog ?
PeterOorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtMooie uitvoering met zelfde vraag #11If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Comment
Comment