Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind het geheel toch wat te rommelig.
ook het kader (met dat opvallende logo) niet mijn kop of T.
je hebt vast betere van je favoriete/bos..?
grt,bouk.
Ik kan volgen met de opmerking van de saturatie - misschien een tikkeltje te veel.
Rommelig vind ik de compositie niet - ik zie 1 aandachtstrekker - de boom - en een wegje dat je mee de foto inneemt. Redelijk eenvoudig toch ?
Het kader is al genoeg over gezegd en geschreven - is mijn manier van presenteren.
Bedankt om te reageren
Groeten
Peter
Ik denk dat je gewoon in een nog droge sloot stond, moet eens gaan zoeken in mijn archief, maar heb dit ook al eens gedaan. Toch vind ik het contrast tussen de kleuren in de foto en het kader niet slecht hoor
Comment