Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vandaag in Antwerpen een Canon 6D gehuurd voor 1 dag en wat "gespeeld". Deze mooie gevel tegengekomen... (ik heb me wat laten inspireren door dit forum ).
Bedankt voor jullie feedback !
Vandaag in Antwerpen een Canon 6D gehuurd voor 1 dag en wat "gespeeld". Deze mooie gevel tegengekomen... (ik heb me wat laten inspireren door dit forum ).
Bedankt voor jullie feedback !
Ik denk dat dit een heel goede interpretatie is van dit forum; veel grijs, beste tijd al gehad en hokjes en vakjes.
Het symboliseert BD m.i. goed en ik vind deze foto geniaal om die reden.
Euh bedankt zeker ...
Ik voel een bepaalde onderhuidse frustratie .
Deze foto is dan wel slecht bevonden maar er is toch ook veel goeds op het forum hé?
Tip: misschien dat je best niet meer komt kijken in de beginnershoek. Hier is het immers de plaats om 'mislukte' dingen te posten.
Goed of slecht, het is een kwestie van smaak. de meningen die je op BD krijgt zijn meningen van mensen die je niet kent en die je niet moeten aankijken, bijgevolg meestal ongezouten. Soms komt dat aan maar het leert je kritisch kijken naar je eigen werk omdat je weet dat een middelmatige foto hier geen complimentjes zal scoren.
Voor de rest vooral blijven fotograferen en je niet laten ontmoedigen. Daarvoor is het veel te leuk.
Trouwens, zo slecht is die foto nu ook weer niet, je ziet trouwens de juiste dingen en dat is al een goed begin.
vind het wel wat hebben.
in ieder geval goed gezien en dat is belangrijk bij deze hobby... het zien.
en bij sommige comments gewoon je neus ophalen kan geen kwaad hoor.
grt,bouk.
Het zit er in en het zal er nog wel uit komen denk ik.
Je hebt oog voor detail, maar net niet voldoende. Hier zou ik 3 of 4 interessante abstracten uit halen.
Kijken, laten inspireren door andere foto's, en niet alleen op BD.
En tenslotte je "goesting" doen, wij hebben de waarheid niet in pacht, ook niet wie hier al 10 jaar of meer meedraait.
Comment